TK

Cross Twenty Years Bon Jovi
Never Say Goodbye - Bon Jovi

看到BVB申请转入徳乙的新闻,心里有些难过,可是转个念来想,也许就像德国队(DFB-Team)等待了20多年才等来的世界No.1 一样,也许这是上帝要给他们的试炼与磨练也说不定。我相信每一件事上帝自有他的安排,所以如果消息is real,我就难过这么一天就好,然后希望他们能和Toni Kroos一样,无畏风雨无畏黑暗,继续往前走,如同我在提到Toni获奖的事时所分享的那首曲子"The Rose"click here)

When the night has been too lonely当夜显得寂寞不堪

And the road has been too long去路显得无尽漫长

And you think that love is only for the lucky and the strong当你觉得只有幸运者 及强者才有幸得到爱

Just remember in the winter谨记,在严寒的冬日里

Far beneath the bitter snow lies the seed 酷雪的覆盖下,躺着一颗种籽

That with the sun's love in the spring becomes the rose 一旦春阳临照,就能幻化成一朵玫瑰

 

然后这样的日子里,我要分享另一首曲子,如果真的进入徳乙,爱你们的我还是会等你们再度回到徳甲

加油BVB!! Fighting BVB!!

 

Neversay goodbye- Bon Jovi永不说再见

As I sit in this smoky room坐在烟雾袅绕的房间里
The night about to end夜已将尽

I pass my time with strangers我和一群陌生人共处

But this bottle's my only friend但酒瓶才是我唯一的朋友

Remember when we used to park还记得我们有一次停车
On Butler Street out in the dark在乌漆嘛黑的巴勒街

Remember when we lost the keys记得当时我们遗失了钥匙

And you lost more than that in mybackseat而你,在后座失去了更多

Remember when we used to talk记得我们曾谈到

About busting out关于惹是生非的事

We'd break their hearts我们伤了她们的心

Together, forever在一起,永志不渝

*Never say goodbye, never saygoodbye永不说再见,永远不说再见

You and me and my old friends你、我和老朋友们

Hoping it would never end希望这时光永不结束

Never say goodbye, never saygoodbye永不说再见,永远不说再见
Holding on - we got to try坚持下去,我们必须要努力

Holding on to never say goodbye坚持永不说再见

Remember days of skipping school记得那些翘课的日子

Racing cars and being cool一天到晚飙车、耍酷

With a six pack and the radio只要有六罐装啤酒和收音机

We didn't need no place to go哪里都可以去

Remember at the prom that night 还记得毕业舞会那一晚

You and me we had a fight我俩打了一架

But the band they played ourfavorite song当时乐团奏出我们最爱的曲子

And I held you in my arms sostrong 於是,我把你紧紧的拥在怀里

We danced so close我们紧靠著共舞

We danced so slow缓缓的跳着舞

And I swore I'd never let you go我发誓永远不会让你走

Together, forever 永远在一起

Never say goodbye, never saygoodbye永不说再见,永远不说再见

You and me and my old friends你、我和老朋友们

Hoping it would never end希望这时光永不结束

Never say goodbye, never saygoodbye永不说再见,永远不说再见
Holding on - we got to try坚持下去,我们必须要努力

Holding on to never say goodbye坚持永不说再见

I guess you'd say we used to talk我想你会说我们曾提过

About busting out关于惹是生非的事

We'd break their hearts我们伤了她们的心

Together, forever在一起,永志不渝

Hey man I'm alive老兄,我还活着

I'm taking each day and night ata time我珍惜著每一天每一夜

评论
热度(2)
© TK | Powered by LOFTER